HírekÚjabb marketing szakmai elismerés Siófok számára!

2019.12.02. 10:23

Siófok újabb marketing szakmai elismeréseket zsebelt be Budapesten. A Marketing Diamond Awards díjátadóján a marketingkommunikációs szakma legsikeresebb marketing megoldásait értékelte a szakmailag elismert emberekből álló zsűri, Siófok pedig első pályázóként rögtön 4 gyémánttal gazdagodott.

A Marketing Diamond Awards pályázat azért is különleges, mert a marketingtevékenység előkészítését, megvalósítását és eredményességét bemutató pályamunkákat a legnagyobb és legsikeresebb magyar marketing ügynökségek és olyan versenyszférában tevékenykedő piacvezető vállalatok vezetői bírálták el, mint a Spar, a Szerencsejáték Zrt., a K&H Bank, a Coca-Cola vagy a Nestlé, ezért az elnyert gyémántok óriási szakmai elismerést jelentenek a Siófoki Fürdőegylet - Turisztika Egyesület és Tourinform iroda számára, valamint Siófok marketingkommunikációs stratégiája számára is.

Az Egyesületés Tourinform iroda munkatársai 4 pályázattal nyertek el gyémánt díjat Siófok számára a Magyar Marketing Szövetség által szervezett versenyen. Díjazott lett a 2018-as Siófoki Jégkikötő és a Halfesztivál marketingkommunikációs stratégiája, valamint a 2019-es városi marketingkommunikáció alapja, a "Siófoki Élményígéretek" kampány. Gyémánttal jutalmazták a Balatoni Hajózási Zrt.-vel közösen beadott pályázatot is, amely a 2019-es Nemzeti Regatta marketingkommunikációs stratégiáját mutatta be.

A rendezvények marketingkommunikációs stratégiáját az esemény alapú aktivációk kategóriában értékelte a zsűri, ahol többek között a releváns célcsoportok személyes bevonását, a személyes márkakontaktus kialakítását, a termékelőnyöket és a pozitív imázs elősegítését vették figyelembe. A "Siófoki Élményígéretek" kampány a tartalommarketing kategóriában indult. A kampányban az év során élményvideókkal és -fotókkal, kreatívokkal és PR cikkekkel céloztuk meg a város célcsoportját, és ösztönöztük őket a Siófokra utazásra online és print felületeken egyaránt. A célcsoport-szegmensek igényeinek pontos meghatározása, a tartalom relevanciája és minősége mind elismerésre került ezzel a díjjal.

Természetesen hihetetlenül büszkék vagyunk az elért eredményekre, ami a Tourinform iroda csapatának kemény munkája mellett, a város turisztikai szereplőinek szoros együttműködése nélkül nem valósulhatott volna meg. Hiszen a város marketingstratégiájáért a csapatunk felel, de a minőségi turisztikai termékek és kínálat nélkül a kommunikációnk nem lenne ennyire eredményes. Köszönjük tehát mindenkinek, aki hozzájárult a nyertes kampányok és rendezvények sikeres és hatékony marketingkommunikációjához!

Nagyon örülünk, hogy 2018-ban és 2019-ben is elhoztuk Siófoknak a Marketing Fővárosa címet, most pedig egy újabb szakmai fórumon öregbíthettük Siófok hírnevét, és egyre szélesebb körben bizonyíthatjuk, hogy itt kezdődik a Balaton! – mondta Stadler-Szentpéteri Ildikó, a siófoki Tourinform iroda vezetője.